Lisleherad menighet
Tilgjengelighetserklæring

Alle nettsider krever nå en tilgjengelighetserklæring. Denne kan du lese ved å klikke på linken under

Les tilgjengelighetserklæringen

Voksentilbud

29Tirsdag
Småbarnskafé i Prestegårdslåven
Velkommen alle 0-3 åringer med følge, til en time med sang, rytmer og musikklek. Servering av kaffe/te/saft og litt å bite i. Håper dere vil komme!

31Torsdag
Miniklubben i Prestegårdslåven
Liker du å synge, danse, leke med venner, tegne eller gjøre formingsaktiviteter? På Miniklubben gjør vi alt dette og mye mer! Miniklubben er en aktivitetsklubb for barn mellom 3 og 7 år. Er du yngre eller eldre enn det får du selvsagt lov til å være med, men aktivitetene er målrettet for aldersgruppen 3-7 år.

05Tirsdag

12Torsdag

15Søndag
Familiegudstjeneste i Lisleherad kirke
Utdeling av 4-årsboka. Presentasjon av neste års konfirmanter.Kirkekaffe & juleverksted på skolen.

17Tirsdag

24Tirsdag